Προεκλογική εκστρατεία από τις δημόσιες ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες για τον κ. Μητσοτάκη χωρίς καν να προκηρύξει επίσημα τις εκλογές

Πολιτική
24 Ιαν, 2023

Τον «κύκλο» των θεματικών Συνεντεύξεων Τύπου εγκαινίασε χθες ο Πρωθυπουργός σε μια προσπάθεια να προβάλει το κυβερνητικό «έργο», ξεκινώντας μια άτυπη προεκλογική εκστρατεία μέσα από τις δημόσιες ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες, χωρίς καν να προκηρύξει επίσημα τις εκλογές, ώστε να έχουν και οι υπόλοιποι τον αντίστοιχο ραδιοτηλεοπτικό χρόνο και χώρο για να απαντήσουν στα μυθεύματα του κ. Μητσοτάκη.

Την «δημοκρατία» του αυτή, όμως, την έχουμε συνηθίσει, καθώς καιρό τώρα την χτίζει μέσα από τις λίστες Πέτσα που έκαναν χθες αισθητή την επίδραση τους μέσα από δήθεν δημοσιογραφικές ερωτήσεις που ξεκινησαν από την παραδοχή ότι η Κυβέρνηση τα έχει κάνει σχεδόν όλα καλά!

Στο προκείμενο όμως, αυτό που δεν ρωτήθηκε και δεν έθιξε ο κ. Μητσοτάκης, είναι το ζήτημα του καρτέλ στο χώρο της ενέργειας και των σουπερμάρκετ, αλλά και το ζήτημα της «οικονομίας της χρεοκοπίας» με νέα κόκκινα δάνεια και πλιάτσικο στα σπίτια και τα μαγαζιά των πολιτών από τα αρπακτικά ταμεία στα νέα και τα παλιά κόκκινα δάνεια.

Κουβέντα δεν ακούσαμε για το Χρηματιστήριο Ενέργειας που είναι η πηγή της αισχροκέρδειας στο χώρο της ενέργειας και πρέπει να καταργηθεί. Ούτε όμως και για την ανάγκη μείωσης του ΦΠΑ. Κουβέντα για το πώς θα προστατευτούν τα νοικοκυριά και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τη νέα λεηλασία, μέσω του ιδιωτικού χρέους, των πλειστηριασμών και των εξώσεων.

Αλλά κατά τα άλλα, ο κ. Μητσοτάκης είναι έτοιμος να «συνεχίσει» το «θεάρεστο» έργο του στην οικονομία και την επόμενη τετραετία, χωρίς να απολογηθεί καν για την νέα εκτίναξη του δημοσίου χρέους στα 400 δις, την ώρα που προσπαθεί να εξαπατήσει τους πολίτες μέσα από τη δήθεν μείωση του, ως ποσοστού του ΑΕΠ, λόγω όμως αποκλειστικά του πληθωρισμού.

«Success story» λοιπόν, σαν αυτά που μας έχουν συνηθίσει οι μνημονιακοί Πρωθυπουργοί και οι μνημονιακές Κυβερνήσεις, την ώρα που οι πολίτες αναστενάζουν, μη μπορώντας να βγάλουν ούτε τον μήνα με τα πολύ βασικά αγαθά. Κι όλα αυτά φυσικά, «δημοσία δαπάνη» από τα ΜΜΕ της ολιγαρχίας που τόσο πολύ ευεργέτησε η Μητσοτάκης Α.Ε..

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο