Κώστας Χουλιάρας, Ένωση Γονέων Ιλίου: Το νομοσχέδιο της κ. Κεραμέως είναι ξεκάθαρα ένας μηχανισμός δημιουργίας σχολείων δύο ταχυτήτων

Νέα
12 Οκτ, 2021

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών για το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου δεν περιορίζεται στα στενά πλαίσια του κλάδου, αλλά έχει βρει ευρεία στήριξη και από τους μαθητές και τους γονείς τους, όπως υποστηρίζει σε παρέμβασή του στο Στίγμα της ΜέΡΑςΣτίγμα της ΜέΡΑς ο Κώστας Χουλιάρας, από την Ένωση Γονέων Ιλίου:

Κανείς δεν θέλει να χάνονται διδακτικές ώρες, όμως πρόκειται για μια κατάσταση όπου διακυβεύεται ο δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου. Η κ. Κεραμέως με την αξιολόγηση χρησιμοποιεί ένα μηχανισμό για να μπορέσει να υποχρηματοδοτήσει τα σχολεία και να περάσει η χρηματοδότηση από το δημόσιο σε χορηγούς και στους ίδιους τους γονείς.

Αυτό το νομοσχέδιο που φέρνει η υπουργός για την αξιολόγηση είναι συνέχεια των προηγούμενων νομοσχεδίων με τα οποία κάνει την εκπαίδευση όλο και πιο ταξική. Τώρα ζητά να γίνει αξιολόγηση σχολικών μονάδων και ζητά από τους εκπαιδευτικούς να αξιολογηθούν οι μονάδες τους όταν δεν τους παρέχει τα βασικά. Πως να αξιολογηθεί ένα σχολείο όταν οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καν τα στοιχειώδη για να κάνουν τη δουλειά τους. Αν κάνει μια βόλτα από τα σχολεία η κ. Κεραμέως θα δει ότι τα παιδιά μας κάνουν μάθημα μέσα σε τάξεις που δεν έχουν παράθυρα, σε τάξεις που ακόμη γράφουν με κιμωλίες, σε τάξεις που δεν έχουν υπολογιστές, ενώ οι κτιριακές υποδομές είναι άνω των 50 ετών. Όταν μπορέσεις να εξασφαλίσεις στους εκπαιδευτικούς τα βασικά για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους, τότε να περάσεις και σε ένα μηχανισμό αξιολόγησης. Με τα ισχύοντα δεδομένα, δεν γίνεται. Είναι καθαρά ένας μηχανισμός ώστε να δημιουργηθούν σχολεία δύο ταχυτήτων, καλά και κακά σχολεία. Τα καλά σχολεία θα χρηματοδοτούνται και μαντεύουμε από ποιους και σε ποιες περιοχές, ενώ τα κακά θα στηρίζονται στους χορηγούς και στην τσέπη των γονέων.

Όπως σε όλους τους τομείς, η κυβέρνηση θέλει να αφαιρέσει το δημόσιο χαρακτήρα και από την παιδεία, περνώντας τα πάντα στους ιδιώτες με γνώμονα το κέρδος.

Για όλους αυτούς τους λόγους, οι γονείς στεκόμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών στον αγώνα που κάνουν για να διατηρήσουν το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο