Την τελευταία διετία της σαρωτικής πανδημικής κρίσης, που ρήμαξε όσο τίποτα τον Πολιτισμό, το ΜέΡΑ25 είτε με την παρουσία και τον κοινοβουλευτικό λόγο του στη Βουλή, είτε με τις δράσεις του Τομέα Πολιτισμού σε συναντήσεις και στο δρόμο, έχει επαναλάβει σε κάθε τόνο ότι κοινή απαίτηση, όλων όσων σέβονται τον εαυτό τους και τον Πολιτισμό, είναι η απομάκρυνση της Λίνας Μενδώνη από την ηγεσία του Υπουργείου.
Ο διπλός λόγος, οι κρυφές ατζέντες, τα ασύστολα ψεύδη, τα χαϊδολογήματα με τις φαντασμένες ντόπιες ελίτ -ξεκινώντας από τους Λασκαρίδηδες, που διατρανώνουν την περιφρόνησή τους στο πολίτευμα και ανενόχλητοι αλιεύουν αρχαιότητες, έως τους Λεβέντηδες που ανακατεύτηκαν εκτός από το Μουσείο της Δήλου σε μία άλλη εξαιρετικά δύσοσμη υπόθεση- είναι μερικά στιγμιότυπα μόνο από την πρόσφατη πολιτική καριέρα της ενδοτικότερης στα κάθε λογής συμφέροντα Υπουργού Πολιτισμού.
Μόλο που η Μητσοτάκης ΑΕ έχει την απόλυτη ευθύνη για την πολιτική της παραχώρησης του Πολιτισμού σε συμφέροντα ολιγαρχικά, η Λίνα Μενδώνη γίνεται βασιλικότερη του βασιλέως μη τηρώντας καν τα προσχήματα, ανοίγοντας δουλικά διάπλατες τις πύλες σε κάθε λογής ξιπασμένο ολιγάρχη, που παίζει Monopoly με τον ελληνικό Πολιτισμό. Έτσι φτάσαμε πλέον να έχουμε παραδώσει τη Λυρική στο Ίδρυμα Νιάρχος, να έχουμε κρεμάσει μία τεράστια ταμπέλα του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στην Εθνική Πινακοθήκη, και η Υπουργός να προλειαίνει τώρα τη συμμετοχή της οικογένειας Λαιμού στις μελέτες για το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, οι οποίες δεν πρόκειται να ανατεθούν σε τίποτα δευτεροκλασάτους Έλληνες αρχιτέκτονες, αλλά κατ’ αποκλειστικότητα σε ευρωπαϊκά αρχιτεκτονικά γραφεία!
Και ας μην το λησμονούμε! Τα λαμπρά «επιτεύγματα» της Λίνας Μενδώνη στολίζει και ο διορισμός με απευθείας ανάθεση του αγαπητού του συστήματος Δημήτρη Λιγνάδη στο μεγαλύτερο κρατικό Θέατρο. Θυμόμαστε όλοι τις ισχυρές αντιστάσεις της Υπουργού στο αίτημα άμεσης απομάκρυνσης από τη θέση του μετά από σοβαρότατες κατηγορίες για ειδεχθή εγκλήματα.
Η ίδια, λοιπόν, αυτή Υπουργός, που δεν έχει αφήσει ανηθικότητα, που να μην την έχει προσυπογράψει και εναγκαλιστεί, και της οποίας τις αποτυχημένες παρεμβάσεις στην Ακρόπολη σχολίασε μέχρι και ο Economist, η ίδια Υπουργός που αποφάσισε να κάνει πέρα την Ιστορία της Θεσσαλονίκης προς όφελος ενός σταθμού μετρό, αυτή η ίδια πολιτικός έβγαζε πρόσφατα δεκάρικους στους ομολόγους της στην Ανζέ της Γαλλίας, ότι τάχαμου «η δημιουργική έκφραση, η ελευθερία του Τύπου και ο πλουραλισμός, η πολιτιστική ποικιλομορφία, η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελούν αναγκαιότητα σε τέτοιες στιγμές, κατά τις οποίες, η ΕΕ πρέπει να είναι ενωμένη, ισχυρή και αποφασισμένη», την ίδια στιγμή που παραποιούσε τη διακήρυξη η οποία είχε προκύψει από τη συνάντηση αυτή.
Όπως οι αποφάσεις του ΠΘ να εμπλέξει τη χώρα χωρίς λαϊκή εντολή, χωρίς καν τη σύννομη γνώμη του νόμιμου ΚΥΣΕΑ, έτσι και η Υπουργός Πολιτισμού ως το μακρύ χέρι του κυβερνητικού αυταρχισμού αποφάσισε να ρίξει μαύρο στις εκδηλώσεις του Πολιτισμού, που προέρχονται από τη Ρωσία, γιατί -υποστηρίζει στο πλαστό κείμενο- η Τέχνη χρησιμοποιείται ως όργανο προπαγάνδας! Και αυτό γιατί τα μπαλέτα Μπολσόι, εν προκειμένω, χρηματοδοτούνται από μέλη της ρωσικής πλουτοκρατίας, που εκπορεύονται και στηρίζουν το δικτατορικό καθεστώς Πούτιν. Όπως δηλαδή οι δικοί της εκλεκτοί για τα Δικά μας Μουσεία και Πολιτιστικούς Οργανισμούς! Έχει κάνει δηλαδή ο Ρώσος δικτάτορας, ό,τι προσπαθεί να μας φορτώσει η ίδια και η κυβέρνηση που εκπροσωπεί την τελευταία τριετία, εγκαθιστώντας όλους τους ολιγάρχες φίλους της Μητσοτάκης ΑΕ στον Πολιτισμό! Η συνταγή αντιμετώπισης του τέρατος δηλαδή, σύμφωνα με την εκλεκτή της κυβέρνησης, είναι να του μοιάσουμε!
Και για να στηρίξει ηθικά και ιδεολογικά την απόφασή της, η Υπουργός Πολιτισμού, παράχωσε στο μεταφρασμένο κείμενο της κοινής διακήρυξης μία ανύπαρκτη στο αρχικό κείμενο παράγραφο, όπου εκτός από την απαγόρευση των πολιτιστικών δράσεων, γίνεται επίσης μνεία για την επιτακτική ανάγκη να κλείσουν στις ευρωπαϊκές χώρες τα ΜΜΕ που ελέγχονται από τη Ρωσία. Για να μην ψάχνεται ο κόσμος από πού ξεφύτρωσε και αυτή η απαγόρευση! Ξενίζει κάποιον η απόφαση της παράταξης που έριξε μαύρο στην ΕΡΤ, καθώς είχε άλλα οικονομικά νταλαβέρια εκείνη τη στιγμή; Ξενίζει που οι αποφάσεις της Υπουργού εκπορεύονται μόνο από την ίδια, γιατί έτσι της αρέσει; Ή που αναγγέλλονται με ανορθόδοξα μέσα όπως τιτιβίσματα και αναρτήσεις στο FB;
Βασισμένος στη γνωστή συνταγή του διχασμού της κοινωνίας, με κάθε αφορμή, σε καλούς και κακούς, υπεύθυνους και ανεύθυνους, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, ο νεομακαρθισμός μιας ανήθικης κυβέρνησης εγκαθίσταται, ενώ τίποτα δεν φαίνεται να σταματάει την κατρακύλα! Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η οριστική απομάκρυνση της Λίνας Μενδώνη και της Μητσοτάκης ΑΕ από την κυβέρνηση αποτελούν άμεση επιταγή και εθνικό καθήκον.
ΥΣΤ. : Στο μεταξύ το Μέγαρο Μουσικής για να δικαιολογήσει τις αποφάσεις της Υπουργού έβγαλε την ακόλουθη σιβυλλική ανακοίνωση, που ακούει στο πρόσταγμα «αμόλα μελάνι» και αν δεν κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα, σίγουρα τα κάνει πιο κωμικά.
Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.