Κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα.
Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η κατάθεση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τίτλο “Μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών….και άλλες επείγουσες διατάξεις”.
Το σχέδιο νόμου αποτελείται από 132 άρθρα εκ των οποίων μόλις τα 12 αφορούν την στήριξη των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων από το έγκλημα των Τεμπών.
Και συνιστά ύβρη το γεγονός ότι όχι μόνο οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις είναι κατώτερες των περιστάσεων αλλά ότι το δράμα των συγγενών και πληγέντων χρησιμοποιείται ως όχημα για την εξυπηρέτηση, με διαδικασίες fast track, των συμφερόντων της παρασιτικής ολιγαρχίας.
Στα 120 άρθρα περιλαμβάνεται ένα συνοθύλευμα πρόχειρων και αποσπασματικών φωτογραφικών διατάξεων ρουσφετολογικού χαρακτήρα και τακτοποίησης “ημετέρων” με τροποποιήσεις νόμων που η ίδια κυβερνητική πλειοψηφία ψήφισε κατά τη διάρκεια της θητείας της.
Χαρακτηριστική είναι η διάταξη του άρθρου 3 του νομοσχεδίου με την οποία τροποποιείται ο νόμος 4864/2021 που αφορά τις Στρατηγικές Επενδύσεις.
Με την συγκεκριμένη διάταξη λοιπόν ορίζεται ότι “για την εξυπηρέτηση των κατασκευαστικών αναγκών Στρατηγικών Επενδύσεων, οι οποίες είναι χωροθετημένες σε περιοχές όπου δεν υφίσταται χερσαία ή άλλη επαρκής σύνδεση με το κεντρικό δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας, όπως νησιά και δύσκολα προσβάσιμοι παραλιακοί οικισμοί….δύναται να χορηγείται σε επιβατικά-οχηματαγωγά πλοία που εξυπηρετούν σκοπούς Στρατηγικής Επένδυσης, έκτακτη δρομολόγηση , από και προς ενδεδειγμένους τοπικούς εμπορικούς λιμένες ή λιμένες εξυπηρέτησης αλιευτικών σκαφών ή μικτής χρήσης για όσο χρονικό διάστημα διαρκούν τα έργα κατασκευής..”.
Στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου, ως λόγος για την αναγκαιότητα της συγκεκριμένης ρύθμισης, προβάλλεται η αυξημένη κίνηση που παρουσιάζουν κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού οι κεντρικοί λιμένες. Γεγονός “που καθιστά πρακτικά αδύνατη και επικίνδυνη τη χρήση αυτών των λιμένων..και εμποδίζει υπέρμετρα τον ορθό προγραμματισμό υλοποίησης των κατασκευαστικών εργασιών των στρατηγικών επενδύσεων..” επιβαρύνοντας μάλιστα “τη φιλική προς τις επενδύσεις εικόνας της”!
Όταν βέβαια η Μητσοτάκης Α.Ε αναφέρεται σε Στρατηγικές Επενδύσεις στα νησιά κατά βάση ομιλεί (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) για φαραωνικές τουριστικές μονάδες και Αιολικούς Σταθμούς Ενέργειας.
Όμως οι μικροί τοπικοί λιμένες ή λιμένες εξυπηρέτησης αλιευτικών σκαφών έχουν σχεδιαστεί για τις εμπορικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και των ντόπιων ψαράδων. Δεν έχουν κατασκευαστεί για να εξυπηρετήσουν τη φόρτωση -εκφόρτωση βαρέων μηχανημάτων και οχημάτων και για τη μεταφορά ανεμογεννητριών θηριωδών διαστάσεων.
Το προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα αυτής της εξυπηρέτησης θα είναι η σημαντική φθορά και καταστροφή των αλιευτικών καταφυγίων και των τοπικών οδικών δικτύων.
Οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, όπως και η πρωτογενής παραγωγή δεν απασχολούν την διακυβέρνηση Μητσοτάκη.
Το μείζον είναι “η φιλική για τις επενδύσεις εικόνα της χώρας!”
Να σας υπενθυμίσουμε εμείς από την πλευρά μας ότι μετά την ύβριν και την άτη ακολουθεί η νέμεσις και η τίσις: Η τιμωρία και η συντριβή.Θα φροντίσουμε εμείς για αυτό!
ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη Βορείου και Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων
Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.