Μ. Κριθαρίδης: Με βλάβες, καθυστερήσεις και ταλαιπωρία συνεχίζει τα δρομολόγια του το «Ασημένιο Βέλος» – Αυτές είναι οι μνημονιακές τους «επενδύσεις»

Ανακοινώσεις ΜέΡΑ25
29 Ιούλ, 2022

 Οι κακοδαιμονίες του πολυδιαφημισμένου «Ασημένιου Βέλους» που ξεκίνησαν με βλάβες, τεχνικά προβλήματα και καθυστερήσεις, κορυφώθηκαν χθες σ’ ένα κρεσέντο βλαβών και αστοχιών υλικού που άφησε για ώρες τη χώρα χωρίς σιδηροδρομική κάλυψη, επιβεβαιώνοντας τον αποικιακό χαρακτήρα των μνημονιακών ιδιωτικοποιήσεων, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και των φερόμενων ως “επενδύσεων”. Βέβαια η συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάγεται καν στις ιδιωτικοποιήσεις “κλασικού τύπου” που πραγματοποιούνται ακόμα και υπό το πρίσμα του νεοφιλελευθερισμού, μιας και πρόκειται κατ’ ουσίαν για μια τροϊκανική τυραννία με την επιβολή όχι μόνο της ιδιωτικοποίησης, αλλά της πώλησης των ελληνικών σιδηροδρόμων σε μια πτωχευμένη ουσιαστικά ιταλική εταιρεία. Ένα «ευεργέτημα» της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο του 3ου της μνημονίου, το οποίο δεν έχει καμία διάθεση να ανατρέψει και η σημερινή Μητσοτάκης Α.Ε.. Τους πήρε τόσα χρόνια για να φέρουν τρένα 30ετίας, με εγνωσμένα προβλήματα και βλάβες σε όποιες χώρες έχουν κυκλοφορήσει και αποσύρθηκαν και εδώ πανηγύριζαν κιόλας γι’ αυτά τα φοβερά και τρομερά «επιτεύγματα» των ιδιωτικοποιήσεων τους, που από τα πρώτα ήδη δρομολόγια έδειξαν το εύρος της «επιτυχίας» αυτής! Το ΜέΡΑ25 έχει επισημάνει αρκετές φορές και έχει ζητήσει εξηγήσεις με σχετικές Ερωτήσεις στη Βουλή, για την κατάσταση που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο, τον δήθεν εκσυγχρονισμό του και τα “Ασημένια Βέλη” τους.

Δήλωση εκπροσώπου Τύπου ΜέΡΑ25 Μιχάλη Κριθαρίδη

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο