Ποιο είναι το σημαντικότερο μέλημα της κυβέρνησης μιας χώρας που έχει πληγεί ήδη σοβαρά από το δεύτερο κύμα της πανδημίας; Μήπως η θωράκιση ή έστω η ενίσχυση την τελευταία στιγμή του δημόσιου συστήματος υγείας; Όχι βέβαια. Είναι, για μια ακόμη φορά η επικοινωνιακή διαχείριση.
Νύχτα και λίγο πριν κλείσει η Βουλή για τις γιορτές, σφηνώθηκε σε άσχετο νομοσχέδιο, χωρίς καν να δοθεί ο χρόνος να γίνει ανάγνωση, πόσο μάλλον διαβούλευση, τροπολογία για πανελλήνια ενημερωτική καμπάνια μέσω των ΜΜΕ, την οποία μάλιστα κοστολόγησαν στα 18,5 εκατομμύρια ευρώ. Δεν θα σταθούμε στο προφανές. Ότι ούτως ή άλλως όλα τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να προβάλλουν κοινωνικά μηνύματα εν μέσω υγειονομικού κινδύνου.
Ούτως ή άλλως όλα τα ΜΜΕ καλύπτουν εκτενώς κάθε πτυχή των εξελίξεων στο μέτωπο της καταπολέμησης του κορωνοϊού, άλλα με υπευθυνότητα και σοβαρότητα και άλλα με υπέρκομψη ανεμελιά. Όμως δεν είναι αυτό το θέμα στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το πιο ανησυχητικό είναι ότι επιβεβαιώνονται και πάλι οι προτεραιότητες που θέτει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες υγειο-οικονομικής καταιγίδας στην κοινωνία, επιλέγει να μοιράσει ένα νέο μποναμά στα αγαπημένα της μέσα, με μοναδικό σκοπό τον εξωραϊσμό όχι μόνο της ελλιπέστατης ανταπόκρισης στην υγειονομική κρίση, αλλά και της πληθώρας ανάλγητων οικονομικών και κοινωνικών πολιτικών που προωθεί με την “ευκαιρία” της πανδημίας. Είναι παραπάνω από νωπές οι μνήμες για τον αδιαφανή τρόπο με τον οποίο χρηματοδοτήθηκαν μέσα ημετέρων από τη λίστα Πέτσα και το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται αυτή τη στιγμή οι Έλληνες πολίτες είναι μια λίστα Κικίλια αυτή τη φορά και μια νέα καμπάνια “α λα Φουρθιώτη”.
Καλούμε την κυβέρνηση να σοβαρευτεί, έστω και την ύστατη στιγμή, και να εστιάσει πραγματικά στην αντιμετώπιση της σοβαρότατης αυτής απειλής για τον κοινωνικό ιστό. Το ΜέΡΑ25 έχει καταθέσει από καιρό την εμπεριστατωμένη του πρόταση για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της πανδημίας στο μέτρο του δυνατού. Άρα, ο τρόπος υπάρχει. Βούληση;
Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.