Τομέας Μεταφορών και Υποδομών ΜέΡΑ25: Μέριμνα μόνο για λίγους και εκλεκτούς από το Υπουργείο

Πολιτική
10 Απρ, 2020

Το υπουργείο Μεταφορών αντί να κάνει αναστολή λειτουργίας των διοδίων με επιδοτήσεις στους εργαζόμενους οι οποίοι συναλλάσσονται με χιλιάδες πολιτών καθημερινά κάτι που εγκυμονεί υγειονομικούς κίνδυνος, αποφάσισε να προβεί σε μια ακόμα προκλητική ενέργεια επιδότησης 10,98 εκατ. ευρώ στα διόδια “ο Μορέας” (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη).

Πιο συγκεκριμένα ο Μορέας του οποίου ο μεγάλος μέτοχος είναι η ΕΛΛΑΚΤΟΡ επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο, λόγω χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων, σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις. Η απόφαση αυτή αντίκειται στην δεοντολογία καθώς το σύνολο των επιχειρήσεων έχουν τραγική πτώση εσόδων και η κυβέρνηση δεν μπορεί να λειτουργεί επιλεκτικά.

Την ίδια στιγμή μάλιστα που η ΕΛΛΑΚΤΟΡ καταγγέλεται ότι προέβη σε 17 απολύσεις εργαζομένων τις προηγούμενες μέρες. Η πληρωμή των 10,98 εκατ. αφορά στην εξαμηνιαία περίοδο υπολογισμού που λήγει την 29η Φεβρουαρίου 2020 (πρόκειται για τον 18ο σχετικό λογαριασμό), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25.Α της σύμβασης παραχώρησης που έγινε νόμος τον Μάιο του 2007.

Η λογική της προνομιακής αντιμετώπισης κάποιων ως ”δικά μας παιδιά”, φαίνεται και σε ένα ακόμα ζήτημα.Ο διπλασιασμός των μισθών που αποφασίστηκε από την κυβέρνηση για τους εκλεκτούς των διοικήσεων των ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ και ΟΑΣΑ στα 7.500 ευρώ όπως και η αμοιβή για τη συμμετοχή κάθε συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου αυξήθηκε από τα 50 στα 400 ευρώ, σαν τακτική αποτελεί μια ακόμη πρόκληση σε βάρος της Ελληνικής κοινωνίας η οποία καλείται να επιβιώσει με πενιχρούς μισθούς και επιδόματα όπως και για τους εργαζόμενους οι οποίοι καθημερινά βιώνουν δύσκολες συνθήκες ώστε να μας εξυπηρετούν στις μετακινήσεις μας ενόψει πανδημίας.

Ο τομέας Μεταφορών του ΜέΡΑ25 ζητάει από την κυβέρνηση να αναστείλει την λειτουργία των διοδίων μέχρι την λήξη της καραντίνας για λόγους υγειονομικούς και οικονομικούς, καθώς οι πολίτες με τα πενιχρά έσοδα τους δεν μπορούν να χρηματοδότησουν τις μετακινήσεις αλλά και να σταματήσει τις προκλητικές επιδοτήσεις σε μεγαλοεργολάβους που τα τελευταία χρόνια κέρδισαν εκατομμύρια από το ελληνικό δημόσιο με λεόντειες συμβάσεις. Ζητάμε ακόμα να ενισχυθούν μισθολογικά οι εργαζόμενοι
πρώτης γραμμής βάσει της προσφοράς τους και όχι οι λίγοι και εκλεκτοί των διοικήσεων.

Τομέας Μεταφορών και Υποδομών ΜέΡΑ25

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.