Το ΜέΡΑ25 προτείνει έναν αμεσοδημοκρατικό τρόπο ριζικής αναμόρφωσης της παιδείας

Πολιτική
06 Ιούν, 2020

Για άλλη μία χρονιά θα ξαναζήσουμε το φαινόμενο των «άδειων θρανίων», στις προσεχείς Πανελλαδικές εξετάσεις των Ειδικών μαθημάτων, αφού το Υπουργείο δεν έδωσε ούτε φέτος τη λύση σε ένα πρόβλημα που χρονίζει και αφορά κυρίως τους υποψηφίους της επαρχίας. Το μεγάλο ποσοστό αποχής, που παρατηρείται ιδιαίτερα τα τελευταία μνημονιακά χρόνια, οφείλεται στην αδυναμία των οικογενειών των υποψηφίων να ξοδέψουν ένα σεβαστό ποσό για να μετακινηθούν στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη και να μπορέσουν να διεκδικήσουν μία θέση στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γιατί το Υπουργείο αρνείται να ιδρύσει εξεταστικά κέντρα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, όπως προβλέπεται από την Υ.Α. Φ.253/128314/β6/2002, ΦΕΚ 1538/10-12-2002. Η αντισυνταγματική αυτή πρακτική καθιστά την πρόσβαση στις σχολές που απαιτούν εξέταση σε ειδικό μάθημα ταξική και καταργεί την ισότιμη μεταχείριση των υποψηφίων.

Το ΜέΡΑ25 προτείνει έναν αμεσοδημοκρατικό τρόπο ριζικής αναμόρφωσης της παιδείας με τα ΔΙΑΣΚΕΠ Παιδείας, ο οποίος εξ ορισμού θα εξαλείψει τις σημερινές δομικές ανισότητες της υπεσχημένης ως «δημόσιας και δωρεάν» παιδείας. Δεδομένων των συνθηκών που θα αντιμετωπίσουν οι νέοι απόφοιτοι τα επόμενα χρόνια του 5ου Μνημονίου, αυτή η αναμόρφωση είναι αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε.

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.