Μ. Κριθαρίδης: Με βλάβες και προβλήματα ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη χώρα το «ασημένιο βέλος» επιβεβαιώνοντας τα «καλά» των ιδιωτικοποιήσεων

Ανακοινώσεις ΜέΡΑ25
23 Μάι, 2022

Τα δρομολόγια του πολυδιαφημισμένου «ασημένιου βέλους» ξεκίνησαν με βλάβες, τεχνικά προβλήματα και καθυστερήσεις καταρρίπτοντας για άλλη μια φορά τους μύθους περί των ευεργεσιών των ιδιωτικοποιήσεων. Βέβαια η συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάγεται καν στις ιδιωτικοποιήσεις κλασικού τύπου που πραγματοποιούνται ακόμα και υπό το πρίσμα του νεοφιλελευθερισμού, μιας και πρόκειται κατ’ ουσίαν για τροϊκανική τυραννία με την επιβολή όχι μόνο της ιδιωτικοποίησης, αλλά της πώλησης των ελληνικών σιδηροδρόμων σε μια πτωχευμένη ουσιαστικά ιταλική εταιρεία. Ένα «ευεργέτημα» της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο του 3ου μνημονίου, το οποίο δεν έχει καμία διάθεση να ανατρέψει και η σημερινή Μητσοτάκης Α.Ε.. Τους πήρε δηλαδή 6 χρόνια για να φέρουν τρένα 30ετίας, με εγνωσμένα προβλήματα και βλάβες σε όποιες χώρες αυτά έχουν κυκλοφορήσει και αποσυρθεί και πανηγυρίζουν κιόλας γι’ αυτά τα φοβερά και τρομερά «επιτεύγματα» των ιδιωτικοποιήσεων τους, που στα πρώτα ήδη δρομολόγια έδειξαν το εύρος της «επιτυχίας» τους.

Δήλωση εκπροσώπου Τύπου ΜέΡΑ25 Μιχάλη Κριθαρίδη

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο