Μ. Κριθαρίδης: Η «ιδιωτικομανία» της Κυβέρνησης υπεύθυνη για τις νέες καθυστερήσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Αναδημοσιεύσεις
24 Ιαν, 2023

Ο εκπρόσωπος τύπου του ΜΕΡΑ25, Μιχάλης Κριθαρίδης αρθρογραφεί στο TheOpinion για το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Το «γεφύρι της Άρτας» με το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν λέει να σταματήσει και διαρκώς «προκύπτουν» όλο και νέα εμπόδια στο εξαιρετικά χρονοβόρο πια, έργο για την πόλη.

Δεν ήταν αρκετές οι ήδη πάμπολες καθυστερήσεις των πρώτων μνημονιακών χρόνων. Δεν αρκούσε στη συνέχεια το έγκλημα στο σταθμό Βενιζέλου, όπου υπήρξε η παγκόσμια πρωτοτυπία και οι αρχαιότητες να αποσπαστούν τελικά και το έργο να καθυστερήσει. Δεν αρκούν τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν λάβει και συνεχίζουν να λαμβάνουν ως αποζημιώσεις οι ανάδοχοι. Έρχονται τώρα και νέες καθυστερήσεις με τη βούλα μάλιστα της ίδιας της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού.

Το τέλος του 2023 πλέον λοιπόν, φαντάζει στην κυριολεξία «όνειρο θερινής νυκτός», αν όχι και του 2024 πια, όπως αρκετοί επισημαίνουν τοποθετώντας την παράδοση του έργου για το 2025 και μετά, ενώ ήδη κι ίδιος ο κ. Μητσοτάκης άνοιξε κανονικότατα το παράθυρο τουλάχιστον για το 2024, χωρίς φυσικά να νιώθει καν την ανάγκη για να απολογηθεί γι’ αυτή την νέα παράταση.

Και όλα αυτά γιατί; Τι έγινε πάλι στο έργο που κάποιοι έδιναν λόγους τιμής και όρκους ιερούς, πως μετά και την εγκληματική απόσπαση των αρχαιοτήτων -λες κι αυτές τους έφταιγαν-, τίποτα δεν θα σταματήσει τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης, θέτοντας ακόμα και σε κίνδυνο πολλές φορές τους ίδιους τους εργαζόμενους στο έργο, ειδικά στις εργασίες του σταθμού Βενιζέλου;

Η απάντηση αν λάβουμε υπόψη μας τις τελευταίες εξελίξεις με την δικαστική διαμάχη των υποψήφιων αναδόχων για τον «Φορέα Διαχείρισης και Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης» αφού πρώτα η Κυβέρνηση απέκλεισε επί της ουσίας την δυνατότητα να υπάρξει δημόσιος φορέας διαχείρισης και λειτουργίας -καταργώντας τον!-, δίνεται από τις ιδεοληψίες και την “ιδιωτικομανία” της.

Η Μητσοτάκης Α.Ε. «έμπλεξε» το έργο σε νέους διαγωνισμούς, νέων επίδοξων εγχώριων και εξωχώριων, ιδιωτικών αναδόχων, με υψηλά τιμήματα διαχείρισης που πριμοδοτούν δικαστικούς κύκλους αντιπαράθεσης για το ποιος θα λάβει τελικά το «δαχτυλίδι». Με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης να περιμένουν και πάλι για ένα μέσο μεταφοράς που το έχουν και συνεχίζουν να το χρυσοπληρώνουν, χωρίς να το χρησιμοποιούν καν προς το παρόν, την ώρα που οι διάφοροι ανάδοχοι βγάζουν αμύθητα υπερκέρδη από αποζημιώσεις και τα τοιαύτα.

Ποιοι είναι συνεπώς οι πραγματικά ιδεοληπτικοί κύριε Μητσοτάκη και κύριε Καραμανλή; Δεν είναι αυτοί που δεν διστάζουν ακόμα και να καθυστερήσουν και πάλι ένα πολύπαθο έργο μόνο και μόνο για να μην «κακοπέσει» η λειτουργία και η διαχείριση του στα χέρια του δημοσίου; Και ποιο συμφέρον εξυπηρετεί τελικά αυτή η Κυβέρνηση και αυτό το “επιτελικό χάος” αν όχι το παρασιτικό συμφέρον της ολιγαρχίας δίχως σύνορα;

Κατά τα άλλα όμως, αυτοί που ευθύνονται πάντα για τις όποιες καθυστερήσεις είναι οι ενεργοί πολίτες και οι συλλογικότητες που ανησυχούν για αρχαιότητες, περιβάλλον, γειτονιές και τοπικές κοινωνίες και προσφεύγουν στην δικαιοσύνη, όχι τα παρασιτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα που δεν ξέρει τι άλλο να κάνει η Κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη ώστε να μείνουν πάση θυσία ικανοποιημένα!

Πηγή: theopinion.gr

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο