Τομέας Μεταφορών: Συγκοινωνιακή απομόνωση δημοτικών ενοτήτων Ν. Φθιώτιδας και Φωκίδας

News
22 Οκτ, 2021

Οι πάνω από 20.000 χιλιάδες κάτοικοι 34 δημοτικών ενοτήτων και κοινοτήτων των Νομών Φθιώτιδας και Φωκίδας, καθώς και εκπρόσωποι των Δήμων Αμφίκλειας – Ελάτειας, του Δήμου Δελφών και συλλογικοτήτων διαμαρτύρονται έντονα για την συγκοινωνιακή απομόνωση των περιοχών τους.
Μας προκαλεί εντύπωση;

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το αρμόδιο Υπουργείο να δώσει εξηγήσεις για ποιο λόγο μειώθηκαν από 16 που ήταν μέχρι και το 2020 τα δρομολόγια της παλιάς γραμμής Τιθορέας – Αμφίκλειας – Λιλαίας – Μπράλου – Λειανοκλαδίου σε 4 δρομολόγια την εβδομάδα το 2021.

Ποιος είναι ο σχεδιασμός του αρμόδιου Υπουργείου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες μετακίνησης για λόγους επιβίωσης και όχι μόνο των συμπολιτών μας;

Καλύπτουν αυτά τα 4 δρομολόγια τις ανάγκες της μετακίνησης των πολιτών από και προς τον προορισμό τους;

Ποιος ήταν ο «στρατηγικός» λόγος, αν υπάρχει, που το 2021 δεν υπάρχει η δυνατότητα για καθημερινή πρωινή άφιξη στην Αθήνα; Οι εκπρόσωποι των κατοίκων αναφέρουν ότι στο παρελθόν ήταν στις 9:24 π.μ., ενώ σήμερα είναι στις 13:24 μ.μ., όχι μόνο μέσω των σταθμών της παλιάς γραμμής Τιθορέας – Αμφίκλειας – Λιλαίας – Μπράλου – Λειανοκλαδίου αλλά ακόμα και μέσω των σταθμών του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου όπως Τιθορέα, Λειβαδιά και Θήβα;

Είναι δυνατό να θεωρεί η κυβέρνηση της Ν.Δ. ότι καλύπτουν τα υπάρχοντα συγκοινωνιακά δρομολόγια, τις ανάγκες μετάβασης των πολιτών για οικογενειακούς, ιατρικούς, εμπορικούς ή άλλους λόγους πρωινές ώρες στην πρωτεύουσα της χώρας μας;

Γνωρίζει άραγε κάποιος από τους αρμόδιους, πως τα ιατρικά ραντεβού με τα νοσοκομεία της Αθήνας είναι πρωινά και αποκλείονται από αυτά οι συμπολίτες μας αδικαιολόγητα, με σημαντικές επιπτώσεις για την υγεία τους;

Γνωρίζει άραγε κάποιος από τους αρμόδιους για τον συγκοινωνιακό σχεδιασμό αυτής της χώρας, πως συμπολίτες μας αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν taxi ή ιδία μέσα για μετάβαση στον προορισμό τους με επιβάρυνση του ήδη μειωμένου εισοδήματός τους, ενώ μετακινούνται μόνο όσοι από αυτούς έχουν την οικονομική δυνατότητα;

Γνωρίζεται άραγε κάποιος από τους «άριστους», πως η μείωση των δρομολογίων δυσκολεύει και σε κάποιες περιπτώσεις αποκλείει, την αυθημερόν μετάβαση των πολιτών στην πρωτεύουσα με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οικονομικά με την διαμονή τους σε αυτή;

Δεν επιδοτήθηκαν τα ΚΤΕΛ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και μέσα στην πανδημία για απώλειες κερδών, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν δρομολόγια που να συνδέουν τους δήμους και τις κοινότητες μεταξύ τους και με τα μεγάλα κέντρα, για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των περιοχών αυτών;

Αναρωτιόμαστε ποιος να είναι άραγε ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός των δρομολόγιων, ενόψει της υπογραφής της νέας σύμβασης Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το ελληνικό δημόσιο για τα επόμενα 15 χρόνια;

Υπάρχει περίπτωση η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο να εργαστούν προς το συμφέρον των κατοίκων αυτής της χώρας και όχι αποκλειστικά για την αύξηση των κερδών των Α.Ε.;

Τομέας: Μεταφορών και Υποδομών | 210-3810671 | [email protected]

Ο τομέας επεξεργάζεται κυρίως πολιτικές για ένα βιώσιμο, προσβάσιμο και πλήρες σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών για όλους, την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των μεταφορών, καθώς και για τον ορθό τρόπο εκπόνησης των έργων δικτύων και υποδομών, προς όφελος όλων και όχι των μεγαλοεργολάβων.

Θέλεις να μαθαίνεις για τις δράσεις του ΜεΡΑ25; Γράψου εδώ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο